FUNDACIÓ EDUCAT, a través d’aquest lloc web no es recull dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement, ni se cedeixen a tercers.

Per tal d’oferir el millor servei i per tal de facilitar l’ús, s’analitzen el nombre de pàgines visitades, el nombre de visites, així com l’activitat dels visitants i la seva freqüència d’utilització. A aquest efecte, FUNDACIÓ EDUCAT utilitza la informació estadística elaborada pel Proveïdor de Serveis d’Internet.

La Web del qual és titular FUNDACIÓ EDUCAT pot contenir enllaços a llocs web de tercers, els quals disposen de les seves pròpies polítiques de privacitat que l’Usuari pot decidir acceptar o rebutjar i de les quals són alienes a la FUNDACIÓ EDUCAT.